Pages

Friday, October 07, 2011

Kanggarooooo 5-0 HARIMAU .

terkejut tengok keputusan persahabatan tadi ? keh keh keh . dah jangka dah ? tak kisah ? oke oke semua tuu atas diri sendiri oke . aku tak kesah ko nak cakap apa sekalipun . yang penting . AKU SOKONG MALAYSIA SAMPAI MATI ! . oke . first to first . aku bukannya nak kondem or nak kutuk pasukan atau perlawanan ini . oke . tengok 'ranking dunia' pun dah tahu kan . kangarooooo yg bersenang lenang di tangga ke 19 dunia dan di tangga kedua Asia . tapi kita ? macam biasa . tak ubah ubah dengan tersepit di laman bawah carta di ranking ke 146 dunia . oke . lawan kangaroooo . Raja ambik risiko gugur kan safiq sedang kan Malaysia perlukan midfield yang berpengalaman . tapi yang dipilih Ruben . Ruben setakat main universiade. dipilih dan terus main lwn kangaroooo . tak kesian ke player tu . Maybe potensi ade tp percaturan coach xtepat pada masa nya . tapi yang perlu semua tahu . K.RUBEN MAIN LAGI BAGUS DARI ASRA ! . faham kan kenapa ? J

Player yang berterusan drop performance tp tetap menjadi pilihan coach Raja dan antara penyumbang kekalahan Malaysia:

1. Mahali
2. Asra
3. Amar

faktor drop performance:
semua game yang melibat kan Malaysia Skuad Senior dan U23 pakai org same . tak kesian player2 ni semua game kene main . rase mcm dah hilang fokus pulak . berterabur semacam je . kenapa masih kekal kan Amar Rohidan ? kenapa masih kekalkan Asra ? apa fungsi sebenar kedua dua player ni . aku pun dah makin pening tengok dua orang ni main . ye aku tahu . dua orang ni anak emas KingGopal . so what the hell ?!! bola sepak bukan permainan individual tapi berpasukan ! cammon laaa . dah lama aku tengok dua orang ni maintain je dalam pasukan negara . tapi kenapa ? SEBAB PILIH KASIH ! . jujur aku cakap bagi aku . JAP ! mana datangnya Norhafiz Zamani Misbah ni ? heran aku . tetiba muncul setelah sekian lama menyepi . lebih heran siap KingGopal bagi lilitan kapten pasukan lagi . musykil aku . aku tahu dia bekas pertahanan yang hebat DULU . tapi DULU bukan sekarang . performance dia makin teruk . control ball teruk . hanya mampu tercegat lebih banyak daripada one on one . satu lagi . dia pun baru pulih dari ACL kan . mana mungkin dapat pulih sepenuhnya . okee . Shakir Shaari - The best midfielder . S.Subramaniam - The solid defender . Ashaari Samsudin - The great finisher .
mana datang 3 orang ni jangan tanya aku oke . FULL STOP !

p/s:tak dapat tackle player, tackle reff pun jadiiiii . TAHNIAH K.RUBEN :D

No comments:

Post a Comment