Pages

Friday, October 14, 2011

SALUTE !

pengorbanan yang tidak mampu dibalas . -SALUTE ! - . hanya ucapan ini aku dapat ucapkan . Abdul Manaf Mamat . takziah pada Manaf atas kehilangan ayahanda yang tercinta kira-kira pukul 2 pagi tadi . semoga tabah menghadapai hari hari yang mendatang . Semoga Allah merahmati rohnya dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman . AL-FATIHAH . namun disebalik semua ini berlaku . ada satu perkara yang bagi aku perlu hormat dan tabik pendirian Manaf . malam ini akan menyaksikan kelibat beliau dalam saingan suku akhir Piala Malaysia 2011 . memang sukar untuk percaya semua ni . pengorbanan yang dilakukan oleh Manaf terlalu tinggi , terlalu besar bagi negeri Terengganu . mana tidaknya . tidak sampai sehari kehilangan ayahanda tercinta ,beliau sanggup membantu pasukan Terengganu dalam saingan Piala Malaysia kali ini . aku nak tanya jugak? ada tak sebelum ini pemain pemain dari mana mana negeri sanggup melakukan semua ni ? kalau ada beritahu aku oke . tersentuh hati aku untuk menulis entri kali ini . Bagi Manaf,perjuangan malam ini tetap diteruskan . walau macam mana sekalipun yang berlaku . MANAF THE LAGEND ! . recpect from me ! semoga apa yang kau lakukan semua ini terbalas malam ini ,MANAF ! . insya-Allah . SALAM HORMAT .

No comments:

Post a Comment