Pages

Friday, August 19, 2011

bola ?! . tapi agama lebih penting .

lain hari . lain perangai . lain ragam . itu laa maksudnya . yang aku nak post kali ni . memang ada kena mengena dengan bola dan agama . so bagi aku . bola dan agama . sesuatu perkaran yang teramat berbeza . sememangnya agama lebih penting . aku pun sebenarnya malas nak ulas panjang-panjang . mungkin ramai yang dah tahu . dan mungkin juga yang belum ambil tahu . tapi kesahihan perkara ini masih belum diketahui . bukan maksud aku untuk musykil . namun bagi aku . perkara ini bukan untuk dibuat main-main . kalau betul . aku pun naik panas dengar perkara ini . jika salah . itu bukan ke di kira memfitnah ? Jadi bagi aku . perkara ini hanya diketahui oleh dua orang ni . Mesut Ozil dan David Villa . yang aku maksudkan ialah perlawanan timbal balik 'Super Cup' antara dua musuh ketat . Barcelona vs Real Madrid . 18.8.2011 . perlawanan sebenarnya dah menuju ke masa penamat dan kedudukan pada masa itu ialah Barcelona 3-2 Real Madrid . semuanya berpunca apabila pemain yang baru dibeli Barcelona,Cesc Fabregas menerima terjahan keras oleh pemain Real Madrid,Marcelo dan dilayangkan kad merah . dah malas aku nak cerita panjang-panjang . baik tengok video ni . tapi selepas itu Mesut Ozil ada membuat kenyataan - " I was defending my relegion, because David Villa insulting Islam "- Mezut Ozil .

No comments:

Post a Comment