Pages

Friday, March 04, 2011

hey !.

Assalamualaikum semua.sudah lama aku tak menulis blogkan.Tak tentu arah sekarang aku dibuatnya.Pejam celik-pejam celik dah masuk bulan tiga sekarang.Cepat betul masa berlalu.Hinggakan aku tak sedar yang sekarang dah masuk bulan 3!Makna nya keputusan SPM 2010 dah pun semakin hampirkan.WOW!cepat giler!Macam tak puas lagi jer cuti.HAHA.Nah,aku nak cerita sikit bulan 2 yang penuh dengan suka duka.Macam bangang jea biler diigatkan semula.HAHA.Sumpah malas aku nak pikir menda yang remeh dan tak penting dalam hidup aku kan.Maksud aku disini bukan pasal perempuan lahh.Adoi laa.Jangan duk salah pikir daa laa.hehe.Yang lepas jangan laa dikenang dan jangan diungkit kisah lalu.

Bulan 3?!Apa nak buat ek?Asyik tunggu 12 Mac nie jea!HAHA.Kedah akan ku sampai!Bila orang tanya apesal aku kesana.Seperti biasa jawapanku.Bola!HAHA!Bila orang tanya lagi,ko nie tak ada kerja lain ke?asyik bola jea sepanjang masa.HAHA.jangan duk hairan laa.Dunia bola sepak sudah sebati sejak aku kecil lagi.Diajar dan diasuh pasal bola sepak.Dan sekarang aku bangga dengan apa yang berlaku di atmosfera bola sepak negara!Ultras semakin menjadi-jadi dan makin dikenali ramai.Sememangnya ultras tidak mementingkan publisiti.Yang paling penting adalah jiwa dan semangat kepada tanah air tercinta dan negeri mereka sendiri.Dan baru-baru ini dua hari berturut-turut keratan akhbar mengenai Ultras Malaya dan Ultras terpampang di surat khabar.Bagi aku semua ini bukan untuk menunjuk-nunjuk namun untuk maksud sebenar Ultras dan kewujudannya.Satu je aku nak pesan.Tolong hormat antara satu sama lain laa k.Tak kira laa kita nie siapa.Penonton ke penyokong ke.Semua bayar tiket nak masuk stadium kan.Lain laa yang masuk percuma tuu.Apepun selamat maju jaya kepada semua pasukan yang bertarung pada Piala Malaysia ini.



-Sinar Harian-


-Kosmo (Rembat) -


-Kosmo ( Rembat ) -

*p/s: lu semua jangan tanya soalan-Bola ke Awek?...mampos aku tak menjawab!HAHA

No comments:

Post a Comment