Pages

Sunday, January 02, 2011

Selamat Tahun Baru 2011 !.

assalamualaikum semua!.
Biar lah dah hampir dua hari 2011 berlalu kan. But nevermind laa masih tak terlambat untuk aku mengucapkan selamat tahun baru untuk semua!.Bagi aku tahun 2010 banyak meniggalkan kenangan buatku!.Dari bulan satu hingga lah 31 dec 2010!.Paling bersejarah aku tak kan lupakan kenangan aku bersama dengan ahli ULTRAS MALAYA yang lain pada 26 dec 2010!.Tu lah kenangan yang paling bermakna dalam hidupku!.Menyaksikan final pertama Piala AFF 2010 di Bukit Jalil!.Kenangan yang tak kan lupekan ialah jersi ku terkena flare!. ,mafla ku berbau smoke bomb!.but nevermind laa.Demi Malaysia apa-apa pun sanggup aku lakukan!.Biar laa ape orang nak kata pun,but i'm proud made in Malaysia!STOP!!

Bagi aku banyak lagi kenangan yang tersimpan dalam 2010!.But it okee!Aku pun tak mau cakap panjang-panjang.Terima Kasih semua!..

SALAM TAHUN BARU 2011!


No comments:

Post a Comment