Pages

Thursday, January 13, 2011

Ditipu mati- mati !.Mengalahkan CIA dan FBI!.

Assalamualikum semua..sori lame tak meng-update blog!..tajuk entri yang paling terbaik untuk aku tujukan kepada FAM!.

Pada 9/1/11..bertempat di Damansara..peminat bola sepak dipertontonkan Piala Suzuki AFF!.memang itu yang amat dinanti-nantikan semua kan.Tapi apa yang diimpikan semua aku rasa dikencing hidup-hidup.Bijak jugak FAM ni kan.Sampai kan peminat tak boleh bezakan yang mana ori dan mana yang riplika!.Yang aku maksudkan ialah Piala AFF tu!.Piala AFF yang dipertontonkan itu cuma hanya ‘REPLIKA’ lah!.Adoi la..Memang ramai yang tak tahu sebenarnya hal ini.Piala yang anda kecil dari yang sebenar dan replika ini lebih ringan laa!.So tak heran laa ramai yang perasan Piala AFF ni kerana duk sibuk amik picture jea!..Kalau ada orang curi replika tu pun, aku rasa coach and pemain tak heran kot!.Memang nampak seperti yang betul kan,nama pun replika!..haha. Kalau nak tahu banyak lagi p tanya otai-otai@abang-abang ULTRAS MALAYA (UM) yang pergi kat sana hari tu.Tapi disini aku tak salahkan pemain dan coach!..Cuma yang bertanggungjwab ialah FAM!.Takpe lah simpan Piala AFF 2010 tu elok-elok.Jangan sampai di kebas,udah laa!.Berkenaan dengan replika nie,bagi aku tak heran sangat laa.Sebabnya memang banyak replika yang ditunjukkan dimana-mana tempat pun.Replika ‘FIFA WORLD CUP’ pun ada lah!..so aku harap sesiapa yang baca entri ni jangan terkejut laa k.Dah laa malas aku nak sambung entri kali nie!..Betul-betul lawak laa!..Terima Kasih semua yang sudi baca entri kali ini!.Assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment