Pages

Sunday, December 05, 2010

spm 10' TERUK!!!

Assalamualaikum to all,nak tahu kenape tajuk post kali nie pelik?!.tanye sendiri Lembaga Peperiksaan Malaysia sendiri 0k.Pasal PAPER BM nie memang semua dah tahu kan.But xpe la aku saje nak kongsi kan untuk para pembaca.Firstly aku dapat tahu yang soklan BM ( Kertas 2 ) bocor!ape nak jadi la.Secondly, dalam week yang same paper SEJARAH ( Kertas 2 ) d tukar pada saat terakhir oleh Lembaga Periksaan Malaysia kerane soklan KERTAS 2 telah bocor.SO to all student spm 10' x payah merasakan PAPER 2 ( SEJARAH ) tu susah sebab semua yang korang target memag x masuk kan.x payah pelik la.Sebab tu korank rase susah kan.Aku jawab pun x tentu hala.HAHA!!

Dan LATEST!!!..ney lagi lah teruk skema jawapan terus dapat!!!..paper PHYSICS ( PAPER 1 ) sebuah sekolah di negeri ini,Terengganu telah mendapat skema jawapan TERlebih dahulu sebelum hari peperiksaan sebenar pd 2 DECEMBER.!..NOT ONLY PAPER 1!!.bebudak skolah tu telah dapat soalan mirip PHYSICS ( PAPER 2 ) pada malam sebelum peperiksaaan sebenar.Tapi aku rase tak mirip pun sebabnye semua soalan mirip tu masuk dalam PAPER SEBENAR. Soklan Mirip ke itu??!!..Pandai-pandai la tafsir sendiri ok.Ini adalah pengakuan sendiri oleh pelajar sekolah terbabit yang mengaku memperolehi skema jawapan itu pada pagi peperiksaan dijalankan.One by one semunya bocor lepas ne aku rase pejabat Lembaga Peperiksaan Malaysia BOCOR terus la!!HAHAHA.. Aku tak tau la ape nak jadi dalam SPM 10'.HUH!!
VERY BAD VERY BAD VERY BAD.

BH 30/11: Kementerian Pelajaran nafi khabar angin calon SPM perlu menduduki semula Bahasa Melayu Kertas 2, siasatan dapati peperiksaan subjek itu sah.


apa - ape je la wahai Kementerian oi.Tak ada gune nya jugak lau nak buat peperiksaan semula pun.
To all student SPM 10'.Perjuangan kita belum lagi selesai CHEMISTRY masih ada.
Good Luck!!

p/s:Nama sekolah d Terengganu itu tak dibenar disiarkan.Harap Maklum.

No comments:

Post a Comment