Pages

Sunday, September 12, 2010

second day raya..

a tlis tajuk pon udah belit.haha.saje je beno.emm bagi aku la second day tahun ne bez la jgak kire nye.sambutan arey raye bagi ku ok ag la.not much mcam arey first la.second day aku g umoh terbuka d umah kwan mak aku.aku makan mee kari jer.coz knyang dah ekpom.time makan 2.jumpa lah ustaz zawawi yusof (penceramah agama dlm tv uhh).bez jgak la coz knal dye.after that kmi sekeluarga g ke umah mak dare ak.yezzzz.ske nyer aku.nk thu knape.1 hari lebih aku x jumpa nasi.arey ni aku jumpa jgak nasi dagang.hehe.mmg bez la.lbih2 ag bru ciap msak.giler ke ape ak nei x mkan nasi..haha..nvrmind lh.nk g umah mak dare aku tu susoh an.base ngoh.doh la jem jlan uh.trok kg ag dri bndo eh.2 lh kesimpulan aku bleh buat.coz mase nak balik umah mak dare aku uh.dari ikut bndar.x jem pom jlan.pelik bin ajaib eh.haha.adosh la.macam-macam karenah brlaku.balik malam uh sampai2 trus tido.(x solat ag isyak).haha.n then ak bgun smula lam pkul 10.00 la..mmg lteh teramat la.so ksimpulannyer.raye bagi 1 n second day boleh than la.kire ok n bez la.k lah u all cemua.lazy 2 write anymore.haha.nope2.laen kali plak k.salam kemaafan::

No comments:

Post a Comment